Logotipo do Colexio de Economistas de Pontevedra

 

 

 

Zona Privada
usuario:
Contraseña:
emprégate!
Revista Balance

Última publicación Descarga a publicación.

pdf Descárgaa 5.07Mb

Directorio de colexiados

AGRADECIMIENTO

17/03/2020

Nova: AGRADECIMIENTO

Dende o Colexio de Economistas desexamos enviar unha mensaxe de gratitude a toda as persoas que durante estes días extreman os seus esforzos para procurar a saída dunha crise que, sen dúbida, será máis breve grazas á súa entrega.

Persoal sanitario, Forzas e Corpos de Seguridade do Estado, transportistas, coidadores e tódolos traballadores e traballadoras que garanten o mantemento dos servizos básicos e a chegada de recursos a cada fogar, son a faz humana dun momento no que agroman comportamentos que permanecerán para sempre na nosa memoria colectiva.

Vivimos nun tempo excepcional, e é de xustiza render tributo a todos cantos nos axudan a xestionalo.

Pola tranquilidade que nos reporta saber que contamos con vós, de corazón, grazas.

 

Desde el Colegio de Economistas, nos gustaría enviar un mensaje de agradecimiento a todos aquellos que, durante estos días, están esforzándose por buscar la solución de una crisis que sin duda será más corta debido a su entrega.

Personal Sanitario, Fuerzas y Cuerpos de Seguridad del Estado, transportistas, cuidadores y todos los trabajadores que garantizan el mantenimiento de los servicios básicos y la llegada de recursos a cada hogar, son la cara humana de un momento en el que surgen comportamientos que permanecerán para siempre en nuestra memoria colectiva.

Vivimos en un momento excepcional, y es justo rendir homenaje a todos aquellos que nos ayudan a gestionarlo.

Por la tranquilidad que nos reporta saber que contamos con vosotros, de corazón, gracias.

Documentos

Copyright, Aviso Legal, Política de privacidade e Accesibilidade